mandag 5. desember 2011

Og da var alle kakene i boks!

Ja, da var alle kakene i boks (fikk lurt inn en ekstremt tørr vits der..) for denne gang, og det passer jo veldig bra siden jeg skal ut på havet igjen i morgen. I år vart det; Guro's kanelklumper, kokosmakroner, pepperkaker, sjokoladefylte mandelkjeks, brunepinner, kakemenn og tilslutt terteringer! 



Terteringene er noe jeg hugser gommo lagde. Og det var superstas å komme hjem fra skolen og finne ut at gommo hadde laga sikkert "tusen" terteringer"! Vi fikk de rett fra oven og de var fantastiske! 
Men etter at gommo slutta og bake har jeg ikke smakt de, og savnet har vært stort.
Så i år prøvde jeg meg på å lage terteringer, de vart god, men laaangt ifra så gode som gommo lagde de! 
Men SÅ gode kommer de nok heller aldri til å bli, det var noe eget med gommo's terteringer.






Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært!!! og det står nå respekt av de terteringene dine også da!; men jeg veit hva du mener. Fine gamle kakebokser også...:D

    SvarSlett