lørdag 24. desember 2011

Å jul med din glede!

I dag er det selveste dagen! Er rart det, selv om man er over tjue så er det noe med juleaften! "Det kribler litt ekstra i magen" som ei venninne av meg sier.

Bildene er fra i fjor, men siden det er så tidlig på dagen er det få (eller ingen) bilder fra i år. Men disse tre bildene sier mye om hvordan jeg synes juleaften skal væra. Og jeg tror at i fjor hadde jeg noe som var tilnærma lik en perfekt juleaften (og det ser ut som den i år også blir veldig bra)! Søstra mi var på besøk, vi hadde forberedt det vi kunne forberede dagen før, så på sjølvaste dagen kunne vi stå opp se Tre nøtter til Askepott i fred og ro, og bare kose oss nesten helt til gjestene kom.
Til middag hadde vi sigers, besteforeldre og søsken på besøk! Veldig, veldig stas!!
Jeg tror alle syntes det hadde vært en fin kveld.

Akkurat sånn jeg synes det skal væra juleaften; "Tre nøtter" i superundertøy.

Klart for julemiddagen


Treet i fjor med alle pakkene på plass

Riktig god jul til alle sammen!
Håper dere får en fin og fredfull jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar