torsdag 17. mai 2012

17.Mai er vi så glad i!

Først og fremst: Gratulerer så mye med dagen!
Jeg har funnet ut at jeg trur at av alle dager i året så liker jeg 17.Mai best! 
Jeg trur til og med det overgår juleaften, nyttårsaften og bursdagen min! Det er en perfekt dag!
Fordi du har: god mat, man er med familie og venner, det er utrulig mye glade barn og voksne (vet det høres ut som en klisjé) og korpsmusikk (elsker korpsmusikk).  


I år tenkte jeg at jeg ville gjøre noe litt annet enn det jeg vanligvis gjør på 17.Mai, så jeg ba inn til 17.Mai brunsj. Vi vart hele 10 til bords og tre firbente. 


Etter at vi var ferdige med å spise, drikke og prate tok vi turen ned til byen for å se på borger toget i sammen. 
Og jeg må bare bildene ikke er av de beste, men i dag tok jeg å la bort kamerat litt.


Synes at brunsjen var en suksess, og jeg trur vi kan konkludere med at har vi det ikke i kjøleskapet nå er det ikke verdt å ha i kjøleskapet. For der er det MYE god mat nå! 
Håper vi kan gjøre dette om til en tradisjon!

Ha en fortsatt strålende kveld!

2 kommentarer:

  1. Takk for en flott brunsj. Vi hadde det veldig hyggelig og håper det blir tradisjon :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes veldig koselig ut også!!! Og veldig trivelig bord! Likte de serviettene dine til hvitt og blått! Neste år kan vi komme 18. og hjelpe dere med restene....

    SvarSlett