søndag 29. juli 2012

Full fart fra morgen til natt!

Jeg må bare si at siden jeg kom hjem har det vært full fart! Begynte med middags-besøk på torsdags kvelden, fortsatte med jente-kveld/natt på fredag. Og midt på fredags natta kom mamma og typen på besøk som skulle være til søndagen. 
I går hadde vi det middags-besøk av svigermor og svigerfar, bror til gubben og frøkna hans, pluss da mamma og typen da så klart. Men er jo så koselig å ha folk på middag og besøk! 
I kveld er det pakking for i morgen går turen til Budapest med ei venninne!! Som jeg gleder meg!!

Bildet er fra middagsbesøk nr2 /jentekvelden.

Også må jeg vise at jeg har vært flink og klippet (deler) av hekken i hagen og fjerna sandkassa. Tada!

Før sandkassen var fjerna og hekken klippet.
Etter sandkassen vart fjerna og hekken klippet! (Jada, skal så gress.)

Resten av hekken blir vel tatt når jeg kommer hjem fra Budapest tenker jeg.


1 kommentar:

  1. Hjelpe meg for et race! Takk for melding hos meg. :) Oliventreet min mor kjøpte til meg fikk hun tak i på salg på Ikea. Oliventreet er helt greit men skal jeg være ærlig vil jeg tro du får tak i et som er mer lik et virkelig et et annet sted... :)

    SvarSlett