mandag 17. oktober 2011

Et langvarig prosjekt...

Etter at jeg begynte offshore har jeg vært en del i Bergen, og der har de en butikk med masse flotte broderings saker; mønser og ferdige ting. Jeg har fått forbi den opptil flere ganger og titta inn i vinduet og tenkt
 "Den må jeg innom en gang", så ene gangen måtte jeg jo gå innom. De hadde så mye fint!
Så jeg ble fristet til å kjøpe noe; og jeg kjøpte mønster til en julekalender 
og et pyntehandkle. 

Det ble liggende i skuffen lenge, men så fant jeg ut at jeg kanskje skulle begynne på det ene, 
jeg valgte julekalenderen.

Alt dette er snart to (eller tre) år siden, og enda er jeg ikke ferdig, jeg er vel ikke halvveis en gang! 
Men det går framover, bare veeeldig, veeeldig sakte!

Så langt har jeg kommet... Litt igjen!
Sånn skal det bli




























Ting tar tid, men kanskje jeg er ferdig til neste jul? Er lov å håpe.

Ha en god dag!

1 kommentar: