tirsdag 27. september 2011

Minner fra Statfjord A

Sitter og tenker tilbake til tida jeg var på Statfjord A nå. Det var en god tid det!
Ikke det at jeg har det så fælt nå heller, men Statfjord A var min første, og kommer alltid til å være noe helt spesielt. Hehe. Så har lyst til å vise litt fra tiden jeg var der også.



Jeg var der i 4 år ca., 2,5år som lærling og 1,5år etter det. Plassen var ganske tung å jobbe på, men til gjengjeld var miljøet der heilt fantastisk! Og jeg savner en god del av folka som var der.


17.Mai 2009

Øl og snop på helidekk en varm sommer kveld. En god gjeng!

Mekanisk og oss jentene på elektro.

Bare posering

Olje skift på høyspent brytere i M08


Elektro avdelingen



Laget blomst til guttene på mek på Statfjord B

Så skal jeg stå en uke ekstra, så da kommer det nok et innlegg til fra havet. Hehe.

4 kommentarer:

  1. Ser ut som du hadde det fint der du kom ifra også, men gitt om vi er glad for å ha deg hos oss nå! :D

    SvarSlett
  2. Hei Guro ! Kom tilfeldig over din hemmlige hage , kjempefin . Så at du hadde mange flotte bilder fra din tid på Statfjord A. Jeg lager nå et bildealbum fra SFA med masse gamle bilder ( kansje du kjenner noen ) , men har mange flere bilder som kommer. Dersom du har noen bilder jeg kan låne av deg fra SFA å legge ut på albumet hadde det vert kjempefint. Ha en fin uke .
    Legger ved en link til albumet:
    http://www.bjarnesoljeside.com/minner%20fra%20stafjord%20A.htm

    Beste hilsen Bjarne
    E-post : bjaholte@online.no
    http://www.bjarnesoljeside.com/

    SvarSlett
  3. Hei igjen Guro ! Er det mulig å få låne dine bilder fra SFA ? jeg driver å lager et eget album fra Aèn. Ha en riktig fin pinsehelg.

    SvarSlett
  4. Hei igjen Guro !
    Hadde vert fint om jeg fikk låne samlingsbildene fra elektro avdelingen og samlingsbilde fra mekanisk og jentene fra elektro. Ha en fortsatt fin tur i havet snart er det 4 uker fri :-) Mvh. Bjarne

    SvarSlett