lørdag 3. september 2011

På gamle trakter!


Da har jeg endelig klart å få surra meg til Vats og Leveld! 

Begynte turen med tre dager på hytta til mamma, sammen med tre kolegaer.
Og dette var mitt reisefølget!

Glenn min venn
Lena den pena

Benjiboy!

Jeg kan love deg vi koste oss! Det jeg ville var å vise dem den flott plassen jeg kommer fra, så vi var en tur inne i Iungsdalen og spiste rømmegrøt, hjemmelaga lapper og rømme. Det kan man vel si falt i smak!

Alle vel fremme i Iungsdalen

Iungsdals hytta













Utenom det, må jeg jo legge til at vi bada i Vatsfjorden. Etter bader vart det sagt at det var rundt 10 grader, så det var ingen varm fornøyelse.
Onsdagen kom så alt for fort og jeg skulle ønske vi hadde hadde hatt litt mere tid, for er så mange fine plasser her oppe! Så jeg håper de vil være med meg opp en annen gang (kanskje til vinteren for å gå på ski?).

Etter de reiste på onsdagen var det tid for kvalitetstid med resten av familien. Alle må jo få en bit av meg når jeg først er oppover!

























Tiden går så alt for fort når man koser seg! Pluttselig var det fredag og jeg skulle hjem til Skoppum. Satser på at det ikke er forlenge til jeg får tid til en tur til oppover igjen.

1 kommentar:

  1. Er mer enn gjerne med en annen gang og! ;D Dette var kjekt ^^

    SvarSlett