torsdag 22. september 2011

Stolt som en hane!

Da er jeg ute og gjør min plikt i arbeidslivet. På tirsdag var jeg halvveis i turen, og det er helt OK+ !

 Men jeg må fortelle hva som skjedde her om dagen. For da hadde jeg en veldig positiv opplevelse!
Jeg satt oppe i rekrasjons rommet, da en lurte på om det var jeg som va Guro Haselgård eller noe. Og det stemmer jo nesten (en liten stave feil i etternavnet, men det er det ingen som bryr seg om. Hehe.). Så sa han: "Da tror jeg det er en på Stafjord A som vil gi deg en bukett eller noe..." "Hæ?" svarte jeg, skjønte jo ikke en dritt! "Det er en på Statfjord A, som er rundt 25 blond, som ville gi meg en bukett. Tror det var fordi du gjorde dagen hans mye bedre." Og fortsatt skjønte jeg NADA! Men det viste seg at en av mine kollegaer på Statfjord A ville gi meg en bukett, om det var noen som skulle få bukett, fordi jeg gjorde dagen hans tre ganger morsommere.
Da jeg fikk bladet og leste det, kjente jeg at jeg vart utrulig glad. Og veldig stolt!
Så takk Allan, for å ha gjort dagen MIN tre ganger bedre!!!






Ellers har jeg møtt på en gammel kjenning fra videregående her, og det er stas! Også er det ei venninne som  har tatt turen ut på Feltsenteret for å titte på prosjekter! Sååå stas med kjent folk!


Også har jeg fått forlengelse(!), på Feltsenteret, til mars 2013! Utrulig godt å vite at man skal væra på en plass soppas lenge! Særlig når man trivers så godt som jeg gjør her.
 Det var vel egentlig det, ellers er det lite nytt å melde.
Men kan jo vise litt av aktivitetene vi driver med her ute. Som bading i skum! (Jada, var inne og dusja meg godt etterpå! For vet at skummet ikke er helt bra.)







Ja, det var vel alt for nå!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Elsker skumbildene! :D

    SvarSlett
  2. Så flott å høre om blomsterhilsen, bekjentmøte OG forlengelse!!! Heldige du! Godt å være mor og høre slik! Og tar jeg ikke helt feil hender det du får en blomsterkvast når du kommer hjem også... Sukk....

    SvarSlett