lørdag 23. juni 2012

Hurra! Klessnora på plass!

Da var klessnora endelig på plass, etter ett og et halv år! 
Og enda er den ikke helt ferdig, mangler en snor, men den kommer opp om ikke så alt forlenge (tror jeg....) 
Gleder meg til å kunne henge dynetrekk og sånt ut til tørk, lukter jo så mye bedre når det har hengt ute. Også er det jo supert å ha en plass man kan lufte dynene. Trenger ikke en gang være redd for at det skal komme ei skur, for det henger jo under tak! Ja, jeg må si at jeg bare ser positive ting ved denne klessnora. 

Klessnor kjøpt på Tools. Kjekk, men noe drit og knyte sammen.
Var prosjekt i seg selv.

Første snora på plass! Litt slapp, så den må jeg nok fikse litt på etterhvert.
Men enn så lenge så funker den fiiin.

To på plass, one to go. Og det vart med det i går. Mangla ei trinse,
men den er snart kjøpt så snart blir det gode greier med den også.

Og der var den i bruk for første gang! Jeg tror
sola titta fram bare for at det skulle se bra ut.

Og om noen har noe godt forslag på hvordan jeg skal knyte dette, så tar jeg imot med stor takk!

Håper alle har en strålende Sankthansaften. 
Og at dere er heldigere med været enn vi er! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar