lørdag 9. juni 2012

Tallerkenhylle på plass

Siden jeg har inne dag, fordi det pøser ned ute, så tar jeg meg tid til å fortelle at jeg har fått meg tallerkenhylle! Jeg har lenge vært litt usikker på om det er noe jeg ville ha meg eller ikke, men nå angrer jeg ikke ett sekund! Synes det vart ganske dekorativt å ha deler av finserviset på veggen. Og i tillegg vart det endelig en koselig krok borte ved spisestua, det har nemlig ikke vært noe på den veggen fram til i går.




Og riktig god helg til alle! 
Måtte det være bedre vær hos dere.

4 kommentarer:

  1. Så fint :D
    Gleder meg til å innrede egen leilighet snart ^^

    SvarSlett
  2. Åh, det kommer du nok ikke til å angre! Så flott og koselig som det blei. Liker lampen kjempe godt også!

    SvarSlett
  3. Dette blei innmari fint!!! og enig med Silke: lampa gjorde seg der! Er på utkikk etter slike lamper over alt; den på Søbakk er jo krem; men den følger nok huset...
    Sleng opp ei grønn plante på veggen, under hylla eller i ei lita potte i hylla; så ser ikke de to grønne glassa så veldig aleine ut....; eller 'her er det plass til de'...

    SvarSlett
  4. Men det gjorde seg egentlig med litt grønn brytning altså!
    Kanskje en slik hengende 'hjerte'-blomst hadde passa...? ...har en slik: den er liten når du kjøper'n og vokser tregt...(er neimen ikke sikker på om'n vokser i det hele tatt.) men søt og trivelig er'n og vatner'n uansett..

    SvarSlett