lørdag 2. juni 2012

Offshore-turen i bilder

Tenkte jeg skulle vise hva som har skjedd denna offshoreturen i bilder og litt tekst:

Det har jo skjedd litt forskjellig men de første to bildene trur jeg ikke jeg skal kommentere så veldig... Anna enn at det er en hanske str. 10 og at det var artig og prøve å tre den nedover hodet...



Charlotte og jeg har vært heftige på strikkinga. Til nå har vi tilsammen produsert 8 lurer. Dette er første jeg lagde og den fikk en skikkelig real dusk!! Var litt mer moderat med de andre jeg lagde. Burde tatt bildet av de også, men har ikke kommet så langt.


Ellers har jeg har hatt bursdag og fikk en kjempefin krone som jeg gikk med hele dagen! Tusen hjertelig takk Charlotte! I tillegg fikk jeg gave, popcorn, snop, iskake og en del klemmer.
Så jeg vil si det var en rimelig bra 24 årsdag!


Og jeg har fått eget kontor! Litt uvist om det var fordi folk ville ha meg ut av det andre kontoret, eller om det var for å gjøre ting litt lettere for meg og for at jeg skulle få større plass å boltre meg på.


Men da er det snart hjem! Gleder meg til det også jeg. Satser på at det kommer noe mere godvær denne frien!

Men riktig god helg godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar