lørdag 8. september 2012

På loppemarked!... Igjen...

I dag var det loppemarked på Nykirke. Og dit tok vi turen, svigermor, svingersøster og jeg, for å se om vi fikk kjøpt oss noe "ny gammal dritt" som svigermor sier. 
Å trur du ikke vi fant oss noe da!? Å jooooda! En hel masse! 

En gammel amerikansk gyngestol for 300,- synes jeg ikke var så verst. Er jo en del som må gjøres med den, men tror den kan bli veldig bra når jeg får trekt den om og fiksa litt.


Også til resten av handelen: 
Hvem trenger vel ikke et par små grønne glass og en gammel kjøkkenvekt?


Og for ikke å snakke om litt messing på veggen til pynt?


Ikke vet jeg, for jeg har akkurat investert i akkurat dette. Gubben kommer til å bli sååå fornøyd!

Ha en fortreffelig helg alle som en!


2 kommentarer:

  1. GURO SØBAKK KASLEGARD11. september 2012 kl. 10:58

    Askeladden fant også mye rart ,som andre ingen så noe verdig i.Med han gikk det jo veldig bra med til slutt! Om vi er litt rare samlere får vi ta med det også.MOR i ODALEN
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. GURO SØBAKK KASLEGARD11. september 2012 kl. 11:03

    Skupa og sil er nukk laga ta kåppår.stiggfine er døm. MOR

    SvarSlett