torsdag 14. juli 2011

Dette har skjedd i huset siden sist!

 Det har ikke skjedd så mye, men litt småting som:

At jeg har fått kjøpt meg utemøbler! Bord m/lem og åtte stoler m/puter. Og er så fornøyd fordi jeg fikk avslag på det (var faktisk ca.5500), uten å måtte prøve meg på å prute. (Jeg er elendig til å prute, får meg ikke til å prute i Thailand en gang. Og det sier litt!) 







Og ellers ute har jeg også begynt så smått å lage en koselig krok borte ved garasjen. Det jeg har gjort er å lage noen lykter av syltetøyglass og satt bort en av de gamle stolene og bordene vi hadde på verandaen før.




Inne i huset  har jeg fått en ny nattbordslampe på gjesterommet. Så nå føler jeg at det er så godt som ferdig.:)




Og på det andre gjesterommet har jeg fått ny seng. Så endelig har det kommet seg litt der også! Men der er det mye igjen, siden jeg ikke vet helt hvordan jeg skal ha det der. Men jeg er i allefall på vei!



Neste på planen nå er å male ferdig vitrineskapet som jeg har mast om, har så smått begynt med skuffen. Så må få fingeren ut og ta resten, hadde faktisk tenkt å begynne på det i dag.

Også må jeg vise noe jeg synes var ganske smart. Jeg kjøpte ei glasskrukke som jeg ville ha kjeks i eller noe, men jeg kan ikke ha kjeks i hus (eller i allefall ikke framme til en hvertid) for da spiser jeg dem opp. Så da laga jeg trolldeig kjeks! Og det vart veldig dekorativt! De skulle kanskje vært mer gyllene og jeg burde lagt to og to sammen før jeg stekte de, men alt i alt ganske fornøyd.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar