tirsdag 19. juli 2011

Endelig ferdig med vitrineskapet!

 ENDELIG!! Fy søren, å male vitrineskapet var en skikkelig tolmodighetsprøve!
Og siden enkelte av delene er limt rettpå på glasset og man heller ikke får tatt ut glassene av "rammen", var det veldig vanskelig å kommet til overalt. Det gjorde det til no herk å male! Så det er ikke alle plasser det er like fint og hvitt.
Men jeg synes det vart bra tilslutt, og det vart mye bedre enn det var!


Ferdig resultat


Jeg måtte ha fire strøk og burde kanskje hatt et strøk til, men la gå. DET får bli en gang seinere (det blir vel helst aldri men, men.) Det blir nok en stund til jeg maler noe sånt igjen nå! Tror jeg...:)

Før

Under






Knottene


Og etter å ha malt skapet hvitt fikk jeg litt lyst til å bytte bokhyllene i stua til hvite også. Så får se om det snart blir en tur på IKEA da..?

1 kommentar:

  1. Da kan jeg endelig kommentere her! Jippi! Hehe ^^

    Vitrineskapet ditt ble skikkelig bra! :) Ser så mye bedre ut med litt hvitmaling altså.

    SvarSlett