onsdag 17. august 2011

Gjesterom nr.2 tar form...

I huset vårt har vi hele fire soverom. Akkurat nå er det ett til Gubben og meg, ett som Gubben har til spillerom og to gjesterom oppe. 
Det ene er jeg sånn ca. ferdig med, og nå har jeg tatt fatt på det andre. 

Det er det største soverommet i huset, men også det med minst møbler i 
(eller det er møbler der, men det er i litt ymse stil.)  
Noe av det jeg har tenkt å fortsette å ha der er; en seng jeg har fått av svigers, en stol fra bestemor, et stafeli fra onkel Reidar (som jeg har satt et speil på) og to runde flotte bokser fra mamma. Og jeg MÅ bare vise de to boksene, de er så flotte!!





I dag kjøpte jeg inn to puter og et lite emalje skilt med stemor på.:) 
Er ganske glad i dill, men ikke for mye!  



Etterhvert har jeg lyst å få inn en god stol som denne.


Og kanskje en puff som denne.


Men det får bli etterhvert..... :)


Fortsatt god uke!

2 kommentarer:

  1. Så flotte esker! Det blir jo super koselig på gjesterommet. Du er flink!

    SvarSlett
  2. Det blir så fint! Og tror det blir veldig fint med den stolen. Ser liksom for meg hvor den skal stå ;) Veldig bra!

    SvarSlett