mandag 22. august 2011

Hjemme alene en mandags kveld....

Hva finner man på da?
Jo, da prøver man ut en pølse og spagetti rett som jeg fant på nettet som så så kul ut!
Den er nok først og fremst beregnet for barn, men siden det er en god del barn i meg enda så det går fin fint! :)

Det man gjør er at man tar pølser og deler de opp i fire deler, så stikker man masse pasta gjennom bitene, også koker man pølsene med pastaen! 

 


Presentasjonen min vart ikke like fin som den jeg så i bloggen, som så sånn ut;




Det ser nesten guffent ut, men jeg synes det var morsomt! Så nå gleder jeg meg til å få barn, bare så jeg kan lage dette igjen!

1 kommentar:

  1. Kjempe kult!!!!; selvom din så ut som full kræsj... Prøvde den sjøl på en 20 og 48 åring; de lurte vel egentlig på om det var fôr til dem...
    Et lite tips: brekk spagettien i 2, den blir lettere å ha med å gjøre/ dandere. ketchup og sennep til øyne.

    SvarSlett