søndag 1. januar 2012

GODT NYTTÅR!




Godt nyttår alle sammen! Håper at alle hadde en flott nyttårs feiring og at ingen ble skadet.
Her var det en ekstremt rolig og stille feiring i år. Var hjemme hos mammaen min, og var der hele kvelden! Men det var ganske godt, er noen år siden sist jeg bare var hjemme på nyttårsaften.
Som alltid her i Leveld diska Ole-Tor opp med lammelår. Og i år, som alle andre år, var lammelår ala Ole-Tor knall godt! Til desserten var karamellpudding ala mamma, det var heller ikke feil! Tilsammen vart det et helt fantastisk måltid!







Som seg hør og bør var vi ute og hilste på fakkeltoget som går her i bygda, og så på rakettene. Det er jo langt ifra like mye raketter her som det er i Horten, men det var akkurat passe synes jeg og utsikten er upåklagelig. Og selv om det ikke var så mange, var de som var veldig store og fine!

Nå har jeg snart vært på Ål en uke. Det er ganske fint å kunne være på Ål så lenge i slengen (en av de gode tingene med å ha så mye fri!) Noe av det artigste som har skjedd mens jeg har 
vært her er at jeg fikk julegave av søsteren mi. 
Jeg vart mildt sagt overraska når jeg åpna gaven... Men noen sier jeg kanskje burde skjønt det når ho absolutt skulle ta bilder (Men for meg er det jo helt naturlig at kameraet er framme heletiden!).




Først var jeg jo sikker på ta jeg skulle få det bildet av ho, men så kom ho etterpå med et annet et, 
og det var kanskje mer anvendelig. Hehe. 

Tilslutt må jeg vise litt stemningsbilder fra Rødungstølen. Var ca -6 grader, men sur vind.





Riktig godt nyttår!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så mange flotte bilder du har her inne!
    Lammelåret så knallgodt ut! Fikk vann i munnen:o)
    Nydelig header du har! Jeg elsker fjell og natur!

    Legger meg som følger, jeg:o) Gleder meg til å komme igjen!

    Hilsen Helene fra bloggen
    "Alt som er Vakkert!

    SvarSlett