mandag 13. februar 2012

Fra trått, til rått!

Veldig fengene tittel! Var så fornøyd med meg selv. Og det er ikke det eneste jeg er fornøyd over i dette innlegget. Jeg har nemlig lært å glide skia mine, eller sikle ski som det heter. Det er noe jeg har trodd har vært veldig vanskelig. Men jeg har jo alt utstyret, men det eneste trengte var praksisen!
Så var jeg på besøk hos onkelen og tanta mi, og der snappet jeg opp at onkel skulle sikle sine ski dagen etter, og da så jeg mitt snitt! Kanskje han kunne lære meg det? Og jada, det ville han.
Så den kvelden tok jeg fram brosjyren jeg hadde fått i sportsbutikken, for å se litt hva det gikk ut på.





Så kom dagen! Og onkel hadde kvelden i forvegen sagt at det var smart å varme opp skia sånn at de i det minste hadde romtemperatur. Det hadde jeg glemt.... Så når jeg kom på det så var det bare å sette de ved ovnen sånn at de fikk litt mer riktig temp, og vente på at onkel skulle si ifra når han var klar. 




Jeg vart veldig fornøyd med resultatet! Det så i det minste ganske proft ut. Også var det ganske artig å gjøre. Synes det er så gøy når det er noe man kan ha glede av etterpå.


I dag skal jeg ut å prøve de ut i lysløypa (om jeg tørr, bare litt mørkredd)!
Blir spennende å se om det har gått fra trått til rått!





1 kommentar: