mandag 27. februar 2012

Jentene inntar huset på Skoppum

Det hele startet i fjor med en slags innflyttingsfest-helg. Vi hadde akkurat kjøpt huset og venninnene mine og jeg fant ut at i stede for å bare ha en kveld, som fort kan bli alt forkort, så hiver vi ut gubben og overtar huset en hel helg. 
Det vart en kjempe suksess som vi fant ut at vi måtte gjenta, så denne helgen var det igjen 9 jenter som invaderte huset! De første kom i seks tida på fredags kvelden, og etter det bare dumpet de inn en etter en. 




Da vi var samlet her nede sist fikk vi vite at ene venninna som var med var gravid! Og i år var vesla med, til tantenes fornøyelse!! Og herligere unge skal man lete lenge etter!










Førstehjelp er viktig! Jeg turte ikke ha så mange jenter i huset uten at ALLE hadde vært gjennom hjerte lunge redning. Sannheten er vel at vi fant ut, på et eller annet tidspunkt, at dette hadde vært gøy å gjøre nå! Så da fant vi likeså godt fram Little Anne og øvde oss litt. Og med en sykepleier tilstede så gikk det sååå fint!




I år, som i fjor, var tegneduken funnet fram og tusjene var på plass (litt uheldig med tusjene, de hadde tatt kvelden siden sist, men lover å komme sterkere tilbake nesteår).
Det er sånn at den kommer på lørdagskvelden og er en skikkelig hit! Jeg hadde spart på duken fra i fjor. Ganske fornøyd med det, for er jo så artig å lese hva som stod der!






Tusen takk, for en knallbra helg frøkner! 
Gleder meg til å se dere igjen, og gleder meg allerede masse til denne årlige sammenkomsten 2013!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar