lørdag 19. november 2011

God morgon alle sammen, god morgon far og mor..

..God morgon veslesyster, god morgon storebror! God morgon trær og blomar. God morgon fuglar små. God morgon kjære lyse sol på himmelen klar og blå. Hei hå!


Er i godt humør denne morgenen! Fått meg frokost og kaffe, og i tillegg er det junior-tv på i bakgrunnen. Det er god stemning! Også sitter jeg å tenker over at det alt har gått over en uke av fri perioden min! Det går så fort! Men heldigvis er det litt igjen av den enda. Hehe.




I uka som har vært har jeg vært i Bergen fra tirsdag til fredag. Der har jeg vært på julebord, FSE (Forskrift om sikkerhet ved arbeid i og drift av elektriske anlegg), førstehjelp og jeg har fått handla en god del julegaver (til og med julegave fra gubben til meg!)! 
Men jeg fikk jo handla noe til meg selv også, som disse flotte julekulene fra Julehuset i Bergen! Synes de er så nydelige! Kjøpte noen i fjor også, men var det noen som klarte å rive treet mitt over ende knuste mange av de.. 




I dag skal vi i 80 (40+40) års lag, trur det blir koselig. Jeg er klar for litt god mat og god drikke. Og godt selskap! 
Ha en fortreffelig helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar