søndag 13. november 2011

Til pappa'n i mitt liv!

Litt pompøs start det der, men det er jo sant (og det er lov å være litt pompøs innimellom); Han er jo pappaen i mitt liv! Og han er den beste også, sånn sett ut fra ei pappa-jente sitt ståsted! Så jeg var veldig heldig der (selv om jeg nok ikke er den eneste som føler det sånn)!



Jeg har mange gode minner med pappa, men en av de beste er nok å få han på besøk ute på Statfjord A! 


Jeg hadde fått med meg hans kjære på overraskelsen, så han viste ingenting før jeg ringte han på kvelden dagen før han skulle få komme ut. Det er et øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme! 
Hugser jeg sa:"Hvor er det dere er da?" 
"Nei, nå sitter vi på hotellet ute på Flesland"
"Åh? Hvorfor det da?" 
"Ja, nei, si det du?" 
"Ja, si det... Nei, men om du ikke vet, så kanskje du har lyst til å komme på besøk ut til meg da?"
Heeeelt stille... Lenge....
"Hallo?!"
"Ja, vi må bare tørke litt tårer her!"
Jeg tok det som et ja.;)


Og øyeblikket da han landa på Statfjord A, og kom ned i resepsjonen, da hadde jeg tårer i øynene, det var stort! 
Det er nok noe både han og jeg kommer til å leve lenge på!


Pappa på plass på Statfjord A
























Så til pappaen min: 
Jeg er kjempe gla i deg!


5 kommentarer:

  1. Griner bare jeg leser dette,jeg... Synes jeg ser dere begge to, og kjenner hvordan det føltes hos dere begge..Ja han er en snill og god pappa, det er helt sikkert!!! Dere/vi kunne vel nesten ikke vært heldigere!!

    SvarSlett
  2. ...tror han er en snill og god stefar også..:D!

    SvarSlett
  3. ...må nesten få bemerke øverste bildet også: Jungelen til jentene i forkant og Marte plassert midt på bordet... Kan ikke huske at det bestandig var slik...

    SvarSlett
  4. Hei vennen! Tusen takk for en rørende hilsen!! Det var veldig spesielt å få anledning til å komme ut på Statfjord A å sjå hvordan din arbeidsplass er,ganske så rart å sjå veslejenta ta i mot meg i resepsjonen for så å bli vist rundt på A fra topp til bunn!! Det er stort å vere far din også i en slik setting! Veldig glad i deg!! Kos deg videre!

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    For et koselig innlegg, og rørende kommentarer ;)
    Ønsker deg, og pappaen en riktig fin kveld!

    SvarSlett