onsdag 23. november 2011

Julebord på Stathelle

I ellevetiden på mandags morgen satte jeg nesen mot Stathelle, på veien plukket jeg opp tre friske folk på Torp som kom med flyet fra Bergen. Det vi skulle på Stathelle var et tre dagers "julebord". 

Første dagen tok vi å handla inn til de andre dagene, fikk lagt pinnekjøttet i vann og kokt risgrøt. Middagen denne dagen stod Lena for, veldig god pizza! 

Etter at vi hadde våkna og kommet oss litt etter gårsdagens vift var vi klare for å ta en tur i guds frie natur for å grille pølser. Vi hadde også tatt med oss hjemmelaga kakao og pinnebrød. Det var utrolig koselig å sitte der nede ved vannet, heldig med været var vi også! 






Også til det faktiske julebordet....
Men først er det alltids tid til litt kos!


Etter litt kos var det bare å sette i gang med å lage riskrem, steke ribbe, dampe pinnekjøttet og lage alt tilbehøret. Og det skal sies; Det vart så bra! Maten vart nærmest perfekt! 






Jeg har kost meg masse disse dagene, så jeg håper dette er noe vi kan gjøre igjen!

Ha en god kveld!


3 kommentarer:

  1. Takk atter en gang for invitasjonen
    Tor-Alfred

    SvarSlett
  2. samma sier jeg å tor-alfred hørte ikke et ord jeg heller . venner å ha. odd-m

    SvarSlett