onsdag 30. november 2011

Kjære kakemenn og damer!

Jeg føler jo jeg er godt igang med bakinga til jul, og i dag skulle jeg prøve meg på kakemenn. Og forhåpningene var store! Fordi kakemenn, denne bleike litt kjedelige kaka, snakker jo alle så varmt om! Kanskje dette var som udyret; stygg å se på, men god på bunn?
Deigen hadde jeg laga ferdig på søndagen, så det var bare å starte når jeg følte for det. Så da starta jeg med friskt mot i dag. 





Men jeg må si jeg vart litt skuffa. Jeg synes faktisk de er så bleike og kjedelige som de ser ut! Ikke det at de er vonde på noen måte, men de er jo så.... kjedelige. Tror nok at dette er en sånn kake man må væra "medfødt" for å like. De kommer nok ikke til å bli laga her noe mere. Hehe. Men da har jeg iallefall prøvd dem ut.
Og nå har jeg rundt 60 stykk som skal spises opp, de går nok med de også skal du se!


Over til noen andre kaker som er en STOR hit her; Brunepinner! 
Knallgodt! Ikke annet å si om de. Til melk og kaffe. Åhhhh.....


Her er forresten oppskrifta på Kanelstjernene (Guro's kanelklumper) siden det var noen som spurte etter den! Og det skal jeg love deg er noe helt annet enn kakemenn.



Ha  en fin kveld. 
Og tenk i morgen er det 1.des! Hvor er snøen!?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar