fredag 25. november 2011

Julekakebaking...

Ja, i dag starta jeg julekakebakinga, og jeg startet med sjokoladefylte mandelkjeks og kanelstjerner! 
Kanelstjernene er nye for året, men deigen var litt rar så den lar jeg ligge i kjøleskapet til i morgen og prøver meg igjen på den da. Men de sjokoladefylte mandelkjeksene fikk jeg gjort, og dette er nok blitt min julekake favoritt (og jeg tror faktisk det er gubben sin også)! Og hva kan man man forvente når ingrediensene er smør, mandler, melis, 
sukker, eggeplummer, sjokolade, kaffepulver, vaniljesukker og mel? Det må jo bare bli godt det!
Og selv om kakene er veldig gode, så er bildene dessverre så som så denne gangen. Hehe. 




Det ferdige resultatet. Like nydelig som alltid! Fantastisk godt til både melk og kaffe. 
Og et lite triks er å varme de litt før man eter dem. 




Siden oppskrifta var så lang å skrive så legger jeg bare med bildet av oppskrifta og håper at det holder. 
Ellers får dere skrive inn en kommentar, så skal jeg fikse svar på alt dere lurer på!



Og til slutt vil jeg ønske dere en riktig god helg, 
og husk at det er 1.søndag i advent på søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar